tiada apa yg istimewa.. sekadar untuk berkongsi kisah bersama dengan orang2 yang teristimewa..;)

LilySlim Diet days tickers

Sunday, February 6, 2011

HAPPY CNY

hari ni dh masuk ari ahad pun.. haha.. sebenarnya dr ari kamis first day raya cina lg trfikir nk mskn pos ni.. tp asyik tak jadi je.. tp xpela.. nk teruskan jgk hajat nk membebel pasal cuti2 sempena CNY ni wpun ari dh msk raya ke4..;)

gambar dr internet ni..;) kredit to chinahighlights.com

anyway masih belum terlambat nk wish hepi CNY kat semua..kita kan 1 malaysia.. semua kaum punya perayaan pun kita sama2 celebrate.. kwn2 aku yg kaum cina tu..ramaila jgk..kengkawan masa student dulu.tp skrg ni msg2 dh keje, kontek pun on and off je la..;) kawan chinese yg plg rapat skit pun skrg ni..Dr. Sia Juo Yiing la kot.. ofis mate.. tgh hepi beraya dgn family dia kat swak tu.. anyway Sia..wish u all the best for this tahun arnab..:-) Sia ni ms student dulu dia senior setahun, setakat kenal muka la, tp xpernah bertegur sapa pun.. tut..tut..dh keje ni ble ngam plak dgn dia..anyway she's a nice person..haha :)

skrg ni aku ada kat kg.. tempat asal aku KG. RHU RENDANG, MARANG, TERENGGANU. ari rabu ptg kami sekeluarga blk sini.. cam sekejap plak rasa.. pagi nanti dh nk blk KL semula..huhuh. Actually, tahun ni adalah tahun pertama aku blk kg aku time raya cina selepas hampir 6 thn usia perkahwinan aku dgn Mr. Baharin..ish..ish.. thn2 sblm ni, kami mesti blk Teluk Intan..dh jd cam tradisi plak.. so kiranya tahun ni dh pecah tradisi la ni..hahah..;) anyway aku suka aje kalo dpt blk kg aku.. Mr. Baharin tahun ni xkisah blk kg aku sbb adik kesayangan dia tak blk sama..dia ada plan lain dgn family mertua dia.. apa2 pun aku xkisah pun blk kg mana..except kalo raya puasa kenala adil bab2 blk kg ni..

apa kisah percutian aku di kg sempena raya cina ni..? sebenarnya xdela menarik sgt pun..biasa2 je..:) rasa cam ngantuk pun ada skrg.. so rasanya lain kali la plak nk sambung membebel psl cuti2 malaysia di kg aku ni..haha..:-)

TO BE CONTINUE..


.

3 comments:

  1. dr sia tu dgr cerita lawa orangnye...bukan setakat nice saje...

    ReplyDelete
  2. dr sia tu dgrnye da la lawa nice pulak dan baik hati..apakata kita minta dr sia dr sia belanja kita next friday next..

    ReplyDelete
  3. next friday la next friday next pulak heheheh

    ReplyDelete